تجهیزات آشپزخانه صنعتی - تجهیزات رستوران - تجهیزات کافی شاپ

جهت خرید بهترین تجهیزات رستوران شما می توانید به سایت ما اطمینان نمایید. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات قنادی ، تجهیزات کافی شاپ ، لوازم ن و دست دوم

تجهیزات آشپزخانه صنعتی - تجهیزات رستوران - تجهیزات کافی شاپ

جهت خرید بهترین تجهیزات رستوران شما می توانید به سایت ما اطمینان نمایید. فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، تجهیزات قنادی ، تجهیزات کافی شاپ ، لوازم ن و دست دوم

کانتر گرم سالن غذاخوری نمادار با رف ریل شیشه

کانتر گرم سالن غذاخوری نمادار با رف ریل شیشه


کانتر گرم سالن غذاخوری نمادار با رف ریل شیشه



کانتر گرم سالن غذاخوری نمادار با رف ریل شیشه


کانتر گرم سالن غذاخوری نمادار با رف ریل شیشه

کانترگرم خطوط سلف سرویس با قیمت مناسب از جنس

ورق استیل با بالاترین کارایی برای ارائه غذا در تالار پذیرایی

و سالن غذاخوری ها تقدیم می گردد.
خرید کانتر گرم با طول ۱۹۰ سانتیمتر دارای نما و رف و شیشه
کانترگرم دستگاه کانترگرم بیشترین کاربرد را در

تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما نقش آفرینی میکند،

بطوریکه ازتعداد بالای سفارش در اشکال و کاربردهای

مختلف و فروش آن براحتی میتوان به این نتیجه دست یافت.
گرم کردن و تازه نگاه داشتن کیفیت غذا همراه بارطوبت ملایمی

که به آن میرسد از برجسته ترین مزایای این دستگاه میباشد

که شما میتوانید همواره در ساعت های طولانی غذایی

با طعم و بوی تازه و گرم برای مشتری سروکنید
کانترگرم های تولیدی بنا به خواست و نیازشما و

براساس مقدارهزینه ای که شما میتوانید برای آن درنظربگیرید

قابل طراحی و ساخت می باشند.

مشخصات و نوع ساخت؛

این دستگاه شامل وان آب از جنس ورق استیل نگیر بوده ودارای ضخامت ۰/۸ میل میباشد. ضخامت ورقی که در روی کار استفاده میشود ۱میل یا ۰/۸ میل استفاده میشودکه دستگاه دارای استحکام بالایی باشد
کانتر گرم
خط سلف سرویس
کانترگرم را در دونوع تک و دوجدار میتوان تهیه کرد که درحالت دوجدارگرمای زیردستگاه را میتوان محبوس نموده و از فضای زیردستگاه بعنوان گرمخانه استفاده نمود
دستگاه کانترگرم را به دوصورت باکاربردبرق و گاز میتوان طراحی و تولیدنمود و یا حتی گاها بنا به درخواست و نیازشما هردو کاربرد تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را اجرایی کرد
دربسیاری از رستورانها و سلف سرویس ها برای تسریع درامر سرو و چیدمان سینی سلف های مشتری ، انواع و اشکال مختلف رف و ریل طراحی و نصب میشود که دراین امر نهایت ظرافت و دقت به کارگرفته میشود تا کانترگرم شما نمای جذابی داشته باشد
ابعاد دستگاه کانترگرم تجهیزات آشپزخانه صنعتی : ۹۰×۸۰×۱۲۰ ۹۰×۸۰×۱۵۰ ۹۰×۸۰×۱۹۰

منبع

کانتر گرم رستوران پنج لگنه

کانتر گرم رستوران


کانتر گرم رستوران مورد استفاده برای سرو غذای گرم در  رستوران ها و  کترینگ ها و خطوط سلف سلف سرویس  می باشد.

 
 

کانتر گرم رستوران

 

 

بدنه ساخته شده از جنس استیل های ضخامت 0.6 میل ، 0.8 میل و یا 1 میل می باشد.

مخزن آب گرم تمامی کانترهای گرم ساخته شده از استیل ضد زنگ آلیاژ 304

سیستم گرمایش در سه مدل گازی ، برقی و یا هردو گازی برقی می باشد

بدنه کانتر ها ساخته شده از آلیاژ استیل های 304 ضد زنگ( مقاوم در برابر رطوبت) و 430 بگیر که متناسب با سفارش مشتری ساخته می شود.

جهت جلوگیری از اتلاف دما بدنه با پشم سنگ عایق بندی می شود.

جداره ها طبق درخواست دو یا سه جداره ساخته میشود

نما و ظاهر کانترها ساده یا دارای نورپردازی (نمای LED) و یا به درخواست سفارش دهنده لوگو سازمان یا رستوران، نمای جلوی گرمخانه برش cnc می شود.

پایه های گرمخانه ثابت ریگلاژ دار یا چرخ دار

دارای ریل 3 ردیفه

انواع کانتر گرم

دارای طبقه استیل (طبقات بیشتر در صورت سفارش )

ابعاد 3 لگنه( لگن بنماری سایز1/1) 85*80*120 – ابعاد 4 لگنه 85*80*150 – ابعاد 5 لگنه 85*80*190


منبع

کانتر خورشت سلف سرویس

کانتر گرم خورشت ( خط سلف سرویس ) -  تجهیزات رستوران 

Image result for ‫کانتر گرم خورشت ( خط سلف سرویس )‬‎

کانتر گرم خورشت یکی از تجهیزات خط سلف سرویس در کنار دستگاه هایی مانند کانتر قاشق و چنگال ، کانتر سرد ، یخچال نوشیدنی و یخچال دسر می باشد .

 

مشخصات فنی کانتر گرم خورشت :

- اسکلت دستگاه ساخته شده از قوطی فولادی 30*30 ضخامت 2 میلی متر

- دو جداره ( جداره داخلی ورق استیل خشدار 304 ضد زنگ ضخامت 0/8 میلی متر قسمت بیرونی ورق MDF هایگلاس AGT ترکیه )

- سطح رویه و ریل تماما از جنس سنگ مصنوعی ( کورین )

- مجهز به المنت آلمانی 2000 وات و فلوتر استیل

- شیر ورود و خروج آب به منظور سهولت در استفاده

- دارای 8 عدد قابلمه استیل درب دار با گنجایش 16 لیتر ( ساخت ترکیه )

- مجهز به سیستم روشنایی در سطح و نمای دستگاه


منبع

قیمت کانتر گرم

کانتر گرم

کانتر گرم چهار لگن با طول یک متر و پنجاه سانتیمتر برای خط سلف سرویس غذاخوری و دارای شیشه نما و رف + نور مخفی به همراه کیفیت عالی استیل ۳۰۴ و قیمت مناسب
مناسب رستوران تالار پذیرایی عروسی آشپزخانه صنعتی ادارات ارگان هتل بیمارستان
گرم کردن و تازه نگاه داشتن کیفیت غذا همراه بارطوبت ملایمی که به آن می رسد از برجسته ترین مزایای این دستگاه می باشد که شما می توانید همواره در ساعت های طولانی غذایی با طعم و بوی تازه و گرم برای مشتری سرو نمایید.
این دستگاه تماما از جنس استنلس استیل بوده و سیستم گرمایشی آن می تواند به صورت گازی یا برقی باشد.
وان این دستگاه که منبع آب جهت تولید بخار می باشد از ورق استیل بوده و مجهز به شیر تخلیه نیز خواهد بود.
همچنین امکان اتصال به آب شهر و تنظیم خودکار سطح آب توسط یک شناور، میسر گردیده است.
در زیر این دستگاه محفظه ای به عنوان گرمخانه تعبیه شده که امکان قرار گرفتن یک دیگ بزرگ در اندازه ای به سفارش مشتری وجود دارد.
این دستگاه در انواع اندازه ها با سفارش مشتری به صورت استاندارد ساخته می شود.


قیمت کانترگرم


کانتر گرم دارای بنماری استیل در دو نوع برقی و گازی دارای رف تمام استیل و نمای شیشه
این دستگاه شامل وان آب از جنس ورق استیل نگیر بوده و دارای ضخامت ۰/۸ میل می باشد.
ضخامت ورقی که در روی کار استفاده می شود ۱میل یا ۰/۸ میل استفاده میشود که دستگاه دارای استحکام بالایی باشد.
کانترگرم را در دو نوع تک و دوجدار میتوان تهیه کرد که درحالت دوجدارگرمای زیر دستگاه را میتوان محبوس نموده و از فضای زیردستگاه به عنوان گرمخانه استفاده نمود.
دستگاه کانترگرم را به دوصورت باکاربردبرق و گاز میتوان طراحی و تولیدنمود و یا حتی گاها بنا به درخواست و نیازشما هردو کاربرد را اجرایی کرد.
دربسیاری از رستوران ها و سلف سرویس ها برای تسریع درامر سرو و چیدمان سینی سلف های مشتری ، انواع و اشکال مختلف رف و ریل طراحی و نصب میشود که دراین امر نهایت ظرافت و دقت به کارگرفته می شود تا کانترگرم شما نمای جذابی داشته باشد.
ابعاد دستگاه کانترگرم : ۹۰×۸۰×۱۵۰
مناسب رستوران تالار پذیرایی عروسی آشپزخانه صنعتی ادارات ارگان هتل بیمارستان
استفاده از ورق استنلس استیل نگیر خش دار روکش دار در رویه ، کابینتها و صفحات جانبی
جهت قرارگیری در خطوط سلف سرویس به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش



منبع

هزینه تجهیزات رستوران| هزینه راه اندازی

هزینه راه اندازی رستوران و 

تجهیزات رستوران


راه اندازی رستوران

تاسیس رستوران شاید آرزوی بسیاری باشد، اما هزینه راه اندازی رستوران، چندان کم نیست. از سرمایه اولیه گرفته تا پرداخت دستمزد، هزینه بسیار زیادی از جیب تان خواهید داد، بدون اینکه سودی برایتان ایجاد شود. تخمین هزینه های مورد نیاز، یکی از نخستین گام ها برای شروع یک کار تجاری است.


به جز زمانی که خودتان ثروتی داشته باشید، باید طرحی توجیهی از کاری که می خواهید شروع کنید، آماده کنید و با آن بانک یا سرمایه گذاری، را متقاعد کنید تا برایتان سرمایه گذاری کند.


چگونه هزینه راه اندازی یک رستوران را تخمین بزنیم





گام اول : تصمیم بگیرید که می خواهید تجهیزات آشپزخانه و تجهیزات رستوران را بخرید یا در صورت امکان، امانت بگیرید یا اجاره کنید. امانت گرفتن یا اجاره کردن، هزینه های اولیه را کمتر می کند و می توانید این امکان را داشته باشید که اگر تجارت تان رونق گرفت، سپس شروع به خرید وسایل کنید. هزینه اجاره ماهیانه را یادداشت کنید.


حتی می توانید تجهیزات رستوران یا لوازم فست فود دسته دوم خریداری کنید تا قیمت کمتری صرف شود اما مطمئن باشید لوازم جدید و نو تجهیزات آشپزخانه صنعتی با صرف هزینه بیشتر ، کیفیت و کارایی بیشتری نیز برای شما و رستوران شما خواهد آورد.


گام دوم : فروشگاه های مختلف را برای خرید بهتر اجناس، مورد بررسی قرار دهید. هزینه های تاسیساتی چون وسایل آشپزخانه، همچنین تغییر ظاهری آشپزخانه، محل طبغ غذا، سرویس بهداشتی و دیگر وسایل ساختمانی است که باید قبل از باز کردن رستوران، آن ها را در نظر بگیرید.حتما مطالعه کنید که چه تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیازتان هست و آیا می توان این لوازم آشپزخانه صنعتی را در آینده تهیه کرد یا در هنگام شروع به آنها نیاز دارید.


لوازم رستوران قبل از بازگشایی رستوران آمارگیری و کد بندی شده و در قسمتهای مشخص شده توسط مدیرسالن و رستوران تجهیزات آشپزخانه های صنعتی قرارگرفته باشد .

صدها اشیا در رستوران جهت پذیرایی ایده آل برای میهمانان گنجانده می شود و بایستی از طرف کادر رستوران حفظ و نگهداری شود سرویسهای زیادی هم در انبارها جهت میهمانی ها ذخیره می شود یا در بعضی مواقع ظروف اجاره می کنند این اقلام شامل : میزها ، صندلی ها ، ظروف سرویس ، گلدان ها ، رومیزی ها و دستمالها ، پلیسه ها ، ترولی ها ، استیشن ها ، تجهیزات رستوران ، تجهیزات فست فود ، تجهیزات کافی شاپ ، خط سلف سرویس و صدها اقلام دیگر نسبت به منو و سرویس دهی تدارک می بینند .


گام سوم : هزینه های مربوط به مبلمان، طراحی داخلی، رومیزی و وسایل دستشویی را در نظر بگیرید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید کنید. اگر دقیقا می دانید که چه می خواهید، مدل های خاص را با هم مقایسه کنید تا هزینه ها دقیق تر باشد.


گام چهارم : هزینه های مربوط به خرید مجوزهای لازم را نیز در نظر بگیرید. مجوزهای ساختمان احتمالا تنها مجوزهایی باشند که شما برای رستوران تان نیاز داشته باشید. هزینه مجوزها در هر استانی ممکن است متفاوت از هم باشد. هزینه های بیمه حوادث، آتش سوزی و یا سرقت را نیز در نظر داشته باشید.


گام پنجم : هزینه های مربوط به دستمزد کارگران را در نظر بگیرید و البته با خود روراست باشید و آنچه که واقعا در توان تان است و می توانید خودتان کار کنید را در نظر بگیرید. اگر خودتان اصلا نمی توانید در رستوران حضور داشته باشید، باید یک مدیر مجرب برای آن انتخاب کنید.


گام ششم : ببینید که آیا رستورانی که می خواهید باز کنید، می توانید با رستوران های بزرگ شهر رقابت داشته باشد یا خیر. به رستوران ها سر بزنید، با صاحبان آنها صحبت کنید و از تجارب آنها استفاده کنید


گام هفتم : برنامه ای برای ساعات کاری خود در نظر بگیرید و روز تعطیلی رستوران را نیز لحاظ کنید. هزینه های متغیر مربوط به مواد اولیه غذایی برای رستوران را نیز از قلم نیاندازید


احتمال شکست رستوران پس از راه اندازی



زمانی که یک رستوران به شکست نزدیک میشود یا در حال ضرر دهی است ایتم های زیادی در این امر دخیل هستند و میتوان آن را بررسی کرد از جمله محل رستوران که در داخل یا خارج از شهر واقع شده ، در منطقه ادراری نشین یا تفریحی واقع شده ، نوع عذایی که سرو میشود ، نحوه رسیدگی پرسنل به مشتری ها و بهداشت و غیره کلیه مطالب بالا ٢٠٪ و مدیریت اشتباه ٨٠٪ شکست یک رستوران را تشکیل میدهد.


 


اداره و مدیریت کردن یک رستوران کار بسیار سخت و دشواری است. خیلی (تقریبا٦٠٪) از رستوران ها در سه سال اول تاسیس با شکست روبه رو میشوند. این عدد در زمان بحران اقتصادی افزایش پیدا میکند زیرا در این زمان پول زیادی در دست مردم نیست تا بتوانند برای غذاخوردن در بیرون از خانه صرف کنند.


اما همه شکست‌های رستوران غیرقابل پیشگیری نیستند.ما با شناسایی تمام بخش‌های کاری رستوران اعم از دخل و خرج آن، به شما کمک می کنیم در زمان بحران عملکرد بهتری داشته باشید:


پنج راه برای نجات رستوران درحال شکست که به شماکمک می‌کند قبل از شکست خوردن رستورانتان را نجات دهید.



در ابتدا باید بدانیم که پشتکار و ابتکار و خلاقیت عواملی هستند که میتواند شما را در کسب و کارتان موفق کند ضمن اینکه نکات زیر را حتما مدنظر داشته باشید:


در اینجا با پنج راه برای نجات و بازگرداندن دوباره سود به رستوران آشنا شوید.

۱٫ بررسی دقیق

وقتی میزان پول کم باشد، شما سعی دارید با همین میزان کم سرمایه و هر آنچه در بانک دارید به نحوی تردستی کنید، تا بتوانید شرایط نامساعد را اداره کنید. درواقع سعی دارید تا از حساب ‌و کتاب دقیق سرباز زده و از بررسی جلوگیری کنید. این زمان زمانی بسیار حساس و بحرانی است تا به‌دقت هر چه تمام‌تر عملکرد کلی و مالی رستوران را به چالش بکشید.


یک رستوران می‌تواند با میزانی کم‌درآمد شکست بخورد و هم می‌تواند با میزان زیاد پولی که خرج می‌کند. هم ترکیبی از این دو اشتباه. مسیر درآمدزایی، میزان درامد و بقیه هزینه‌هایی که صرف می‌کنید نیاز دارد تا شما بر روی آن‌ها کارکنید.


۲٫ بشنوید

اگر شما در حال مشاهده شکست رستوران هستید، بهتر است به‌سرعت دلیل این شکست را پیدا کنید. شاید شبکه‌های اجتماعی اینجا به شما کمک زیادی کند، با جستجو کردن نظرات مشتریان به انواع مختلف و اینکه در مورد رستوران شما چه فکر می‌کنند بتوانید نقاط ضعف رستوران را پیدا کنید. بهترین راه روراستی است.


شاید حقیقت تلخ باشد اما یکی از راه‌هایی است که ممکن این شما را از شکست برهاند. نظرات همیشه به این معنی نیست که کار شما مشکل دارد، اما اگر بیشتر نظرات منفی بود و همه در راستای یک دیگر بودند بهتر است تا حداقل در وهله اول آن یک مشکل را برطرف کنید تا دوباره به کسب و کار خود برگردید.


پس یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به مشتریان خود این فرصت را دهید که چه در رستوران و چه به‌صورت مجازی نظرات خودشان را به شما برسانند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که نظراتشان حتمی شنیده می‌شود. باید راه انتقاد را باز بگذارید.


۳٫ تمرکز بر روی هزینه غذا

هزینه‌ی غذا عامل ساخت و هم شکست یک رستوران است : این عامل از مهم‌ترین جزییات سودآوری رستوران است. اینکه چه میزان بابت هر منو هزینه می‌شود خیلی اهمیت دارد. باید بدانید که هزینه کردن برای یک منو زمانی مناسب است که شما توانایی فروش آن را دارید اگر در شرایط نامساعد فروش قرار دارید بهتر است کمی از هزینه‌ها و انواع منو کاسته شود منو تغییر کند. منو را به شکلی ساده‌تر و کم هزینه‌تر تغییر دهید تا بتوانید میزان فروش را بالاتر ببرید.


۴٫ سریع، اما به دقت عمل کنید

به طور معمول اینکه مشتری را به خاطر خالی شدن میز منتظر نگه‌دارید باید بدانید که این کار در حد فاجعه‌آمیزی اشتباه است. با این کار کامل مشتری را پس زده اید.


هر رستورانی یک ساعت شلوغی دارد پس خیلی بد است که مشتری به داخل رستوران بیاید و بعد از یک منتظر ماندن طولانی از رستوران بیرون برود. پس هیچکس نباید به مدت طولانی معطل شود، نه به این مفهوم که به سمت مشتری حمله‌ور شوید؛ اما در این شرایط از آن‌ها بخواهید کمی صبر کنند و این اطمینان را به آن‌ها بدهید که به سرعت جایی برای نشست برایشان آماده می‌شود و حتماً درخواستشان برای سفارش غذا در اولویت قرار می‌گیرد.


میزی که خالی شد را به‌سرعت تمیز کنید و برای نشستن آن را آماده کنید. حتی شده برای آن‌ها یک خدمه ویژه قرار دهید، تا مشتری میزان دقت و اهمیت شما را متوجه شود. سعی کنید همیشه میز و صندلی اضافی برای این‌گونه زمان‌ها داشته باشید. فروش بیشتر حتی در مقدار کم روز کاری شمارا می‌سازد.


۵٫ تعداد پرسنل رستوران را کاهش دهید

تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده که در رستوران بنشینید و چشم در چشم بودن پرسنل با مشتریان را مشاهده کنید. اینکه چندین نفر خدمه در رستوران در حال راه رفتن در رستوران باشند یا خیره به مشتری در جایی ایستاده باشند؟

یکی از عوامل زیادی که سرمایه شمارا بعد از هزینه کردن برای غذا به هدر می‌دهد پرسنل است. اگر فکر می‌کنید وجود برخی از پرسنل در برخی از روزها نیاز نیست آن‌ها را به خانه بفرستید این به معنی اخراج نیست به این معناست که گاهی واقعاً به حجم زیاد پرسنل نیاز نیست؛ ولی اگر احساس شما این است که به‌طورکلی تعداد خدمه زیاد است شاید مجبور باشید تا اخراج کنید.


برخی از روزها رستوران شما ازآنچه که تصور می‌کردید خلوت تر است و مشتری به تعداد انگشتان دست است پس در این شرایط و با در نظر گرفتن قابلیت تعدادی از پرسنل خود می‌توانید از خدمه بخواهید رستوران را فقط برای آن روز ترک کنند و اگر بهشان نیازی بود حتماً خبرشان خواهید کرد. این کار باعث می‌شود تا هم رستوران خلوت‌تر باشد و هم حقوق یک روز چند خدمه از میزان درامد کلی محاسبه نمی‌شود.


دیدن تجهیزات بیشتر


۶٫ در آشپزخانه چه می‌گذرد

آشپزخانه، اولین رکن یک رستوران است. بسیاری از رستوران‌داران، هنگام راه اندازی رستوران، بیش از هر چیز به زیبایی فضای سرو غذا و معماری آن توجه می‌کنند، در صورتیکه طراحی و چیدمان آشپزخانه، شامل اصول و روش‌های دقیق و استانداردی است که اگر رعایت نشوند، هزینه‌های رستوران را بالا می‌برند.


برای مثال، آشپزخانه رستورانی که به درستی طراحی نشده، بارها و بارها آشپز خود را در مسیر کار، زمان پخت، دسترسی به تجهیزات آشپزخانه و انبار و … به درد سر می‌اندازد. برای همین است که پیش از طراحی رستوران، می‌بایست فضای آشپزخانه را به درستی طراحی نمود.


دقت کردن به اعداد در مدیریت کردن رستوران اهمیت به سزایی دارد. اعداد شما را از شکست نجات می‌دهد. با ارائه بهترین ها در غذا، کیفیت، فضا، و… مشتریان را به رستوران خود وفادار کنید و پیشرفت رستوران را مشاهده کنید.


به مشتریانی که قصد برنامه ریزی برای راه اندازی رستوران سنتی را دارند و به دنبال طرح توجیهی برای این کار هستند توصیه میکنیم مقاله طرح توجیهی رستوران سنتی – طرح توجیهی سفره خانه سنتی را حتما مطالعه بفرمایند.




یک ضرب المثل انگلیسی می گوید : افرادی که با بی دقتی و بدون برنامه پولشان را خرج می کنند سر انجام فقیر می شوند


مقاله های کاربردی مرتبط :

چگونه یک رستوران یا فست فود موفق داشته باشیم


ویژگی بهترین راه اندازی کافی شاپ


هزینه های راه اندازی کافی شاپ


چگونه یک آشپزخانه صنعتی کوچک طراحی کنیم؟


راه اندازی فست فود کوچک


راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته


راه اندازی پیتزا فروشی


راه اندازی رستوران و فست فود – تجهیز رستوران و فست فود


هزینه راه اندازی و تجهیز رستوران


جذب مشتری رستوران


دکوراسیون در رستوران


راه اندازی رستوران و فست فود -تجهیز رستوران و فست فود


برنامه ریزی راه اندازی تالار پذیرایی


راه اندازی تالار پذیرایی مقدماتی تا پیشرفته-تجهیزات آرمان


راه اندازی کترینگ -تجهیزات کترینگ_دیزی رستوران سنتی


فریزر صنعتی


یخچال صنعتی